czwartek, 23 sierpnia 2012

Srebrno



Już kiedyś wspominałam, że trudnię się haftowaniem szatek do chrztu dla maleństw, można je u mnie wylicytować na Allegro pod nickiem Mikrusia za jedyne 25 złotych w co wliczona jest już wysyłka. Dotąd haftowałam szatki złotą nicią - złoty był krzyżyk z gołąbkiem i złote imię i data chrztu. Na życzenie i krzyżyk i napis mógł być biały, o co prosiło kilka osób. A w tym tygodniu pojawiło się zamówienie, tym razem poza Allegro, z prośbą, żeby napis i krzyżyk były srebrne. Jakoś początkowo nie miałam przekonania do tego pomysłu, jakieś dwa lata temu odmówiłam podobnej prośbie. Tym razem jednak pomyślałam, że czemu nie, mogę spróbować. Zaopatrzyłam się więc w srebrne nici i oto co z tego wynikło. Dla porównania zamieszczam zdjęcia szatki w złotej wersji. Co o tym myślicie? Mi ta srebrna wydaje się dużo delikatniejsza i na żywo wygląda pięknie. Ale jestem ciekawa niezależnych opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz